Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~YOSHI1983 | użytkownik

imię i nazwiskoSebastian Woszczyk adresWarszawa zarejestrowany18.02.2005 @13:54:12 ostatnio na stronie12.07.2017 @16:23:11

Maluje stworki, misie i inne tego typu inwentarz na potrzeby jarających sie tym dzieci.

Jesli chcesz abym Tobie narysował coś takiego, i masz na to hajs to zapraszam. Kontakt poniżej.

Joł.

http://www.yoszko.com


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.yoszko.com OnetSkypeyoshimasta Gadu-Gadu7732959
digarty167 komentarze999 posty na forum110

komputer / sprzęt
Posiadam sprzęt działajacy + 2 netbooki które zabiera mi żona cały czas.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~EMIka    15.04.2005 @17:23:24
dzieki za ocenke i koma pozdr
~robczik    15.04.2005 @16:57:57
dzieki za komentarze, i sie tak nie denerwuj ze kibelek ci nie wyszedl... czasem sie zdarza.

chcialbym na kazde twoje zastrzezenie i propozycje powiedziec co o nich mysle ale, brak mi czasu

pozdr

p.s. jakbys mogl wyslij mi liste calych standartow, byl bym bardzo wdzieczny
+michalkolasa    15.04.2005 @15:19:41
ma byc po lewej, nie interesuje mnie opinia osob po asp, bo projektowanie www ma bardzo malo wspolnego z wyksztalceniem plastycznym. Graficy po tej artystycznej uczelni na pewno nie sa profesjonalistami, bo spod ich reki wychodza przewaznie potworki. Na klientow nie narzekam, nudzic mi sie nie nudzi, wiec zamartwiac sie nie bede na zapas .

pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2005-04-15 15:20:47
_______
http://michalkolasa.com
+michalkolasa    15.04.2005 @14:37:13
zapraszam do portfolio, http://muzami.nan.pl
~gustaw    12.04.2005 @23:53:08
dzieki za koment
~Frei    12.04.2005 @17:54:54
bardzo ci dziękuję za komentarz
_______
~Frei    25.03.2005 @19:22:29
Na stole święcone, a obok baranek,
Koszyczek pełny barwnych pisanek
I tak znamienne w polskim krajobrazie
W bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie.
Zielony barwinek, fiołki i żonkile
- Barwami stroją uroczyste chwile.
W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
Gdy wielkanocne na stole śniadanie.
Zdrowych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy, suto zastawionych stołów, dużo wody w poniedziałek, bogatego zająca i jak najmilszych spotkań w gronie przyjaciół i rodziny życzę ja oczywiście
_______
~ManiekManiutek    24.03.2005 @19:48:05
thx za życzonka
~YOSHI1983    24.03.2005 @18:51:49
aaaa nie wiem po jaki film chodzi
_______
BLOG ------> http://yoszko.blogspot.com/
~Geno7    24.03.2005 @18:48:53
Witam.Widze ze lubisz moj ulubiony film.
_______
Kolczuga z mithrilu jest dla hobbitów, mięczaków, ciot i krasnali.
~Meteo    22.03.2005 @08:24:30
Nie ma za co Twoje pracki sa naprawde świetne
_______
gryfno.
~Szpileczka    08.03.2005 @15:03:46
Dziękuję za życzenia
^SiostraWiatru    08.03.2005 @11:09:27
Dziekuję Ci bardzo *
_______
Masz w kieszeni pistolet, czy tak cieszysz się na mój widok?
^Martastokrotka    08.03.2005 @11:08:58
oj dziekuje
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
^SiostraWiatru    08.03.2005 @10:45:27
^^"" E tak tego.... Ja widze ciekawe prace ^.-''
_______
Masz w kieszeni pistolet, czy tak cieszysz się na mój widok?
~danteart    07.03.2005 @08:00:59
naprawdę kawał dobrych prac - jest na co oko zawiesić - noi ten nieprzeciętny humor. pozdrawiam
~qqwqq    07.03.2005 @04:44:16
Ха ха ха! Это Я!
_______
Słuchaj dzieweczko - ona nie słucha,
Żar z rozgrzanego jej brzucha bucha.
Cóż za posucha...
~YOSHI1983    03.03.2005 @14:21:31
_______
BLOG ------> http://yoszko.blogspot.com/
^Martastokrotka    03.03.2005 @14:18:47
Milo to slyszec
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
~YOSHI1983    25.02.2005 @21:39:07
jeszcze - niedopatrzenie pewnie...
_______
BLOG ------> http://yoszko.blogspot.com/
~kolegaalek    25.02.2005 @12:16:49
no, ale na forum bz sie nie pokazało, że jesteś w teamie
_______
...
~YOSHI1983    25.02.2005 @12:11:14
Już dołączyłem
_______
BLOG ------> http://yoszko.blogspot.com/
~kolegaalek    25.02.2005 @12:05:31
KONCEPT BFCM'a jest zajebisty!!! Gratuluję, mam nadzieję, że dołączysz do nas
_______
...
~strus    21.02.2005 @00:15:16
spoko koncepcik PITY go home :D
~sukkuba    19.02.2005 @21:11:00
Dzięki za kartke na maila to było kochane.
_______
Kiedy raz przekroczysz swoje granice.Nigdy nie będziesz pragnął odkupienia.
Poprzednia strona 1 ... 13 14 15 16
rozwój użytkownika (satysfakcja)




© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt